Najnowsze Wpisy

"FP" Komentarze (3)
20. listopada 2003 12:12:00
linkologia.pl spis.pl

Co to jest "FP" te dwie małe literki nie oznaczają tak mało jak to sie tylko wydaje napiszę krótko. Kiedyś wybraliśmy sie żeby sobie potagować po mieście każdy miał markera na piochtaninę (fioletowy płyn ciężko zmywalny) i tak sobie bombiliśmy aż tu nagle każdy zauważył że ma FIOLETOWE PALCE od piochty i tak już zostało . A po 10 minutach zpombiliśmy bilbord już z "FP".

wredman : :

WME Komentarze (0)
20. listopada 2003 12:02:00
linkologia.pl spis.pl

WME to sqad w którym jest nas pięciu czyli: WRED(wmefp), SWATCH(wariant swcwmefp),CHICKEN (swcwmefp),KTOŚ(ŁOWCZYK) i HAGI .Teraz wytłumaczę co to znaczy "WME"  te trzty litery mają dwa główne znaczenia "Wrocław Moją Enklawą" i (na polewkę) "Wszyscy Mają Ebolę" !!! zajmujemy sie bombieniem maszego pięknego miasta WROCŁAWIA na tym już koncze narka i siema ALL

wredman : :

Zaczynam  Komentarze (1)
16. listopada 2003 02:48:00
linkologia.pl spis.pl

Nareszcie mam bloga stało sie to dzięki mojemu kuzynowi za co z góry mu dziękuje.Pozdro Mistrzu Szyszko ,sam nie wiem co mam pisać więc ta notka bedzie krótka .W krótce postaram sie to nadrobić :P

wredman : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

gruzja | sodka-i-zakrecona | ville | vanessahudgens | malusinka | Mailing